پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

 

 

کاش واسه گفتن همه حرفام به تو گذاشتن واژه ها کنار هم دیگه این قدر سخت نبود ...نمی دونم امروز از کدوم واژه و کلمه استفاده کنم و با کدوم معجون حرفای دلمو بگم که باور کنی من عاشقانه دوست دارم

می دونی همیشه با دلم رودر واسی داشتم ...

همیشه فکر می کردم آدمی که این همه دوسش داشته باشم وجود نداره ...

ولی تو ...

چه قدر دلم می خواست می تونستم این حرفارو به خودت وقتی چشمای نازتو می بینم بگم ...وحید ؟؟

می دونی بعضی وقتا سکوت قشنگ ترین حرفارو می زنه ...

 

 

دوسـت نـدارم کـه فـکــر کـنـی دوســت دارم

 

دوســت دارم بــــاور کـنــی کــه دوســت دارم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد