پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

 

 

 

 

هرشنبه روز رفتن توست
و هیچ‌شنبه‌ها باز خواهی گشت.
هفته‌های من با هفت شمارش نمی‌شوند،
همیشه را تنها هرگز
از یاد من خواهد برد.

وحید عزیزم همیشه به یادتم و دوستت دارم

روشنکت

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ http://mohsen1sajad.blogfa.com

سلام
دوست خوبم حالت چطوره خوبی ؟
شرمنده به خاطر نمودنم در این یک ماه میدونی تلفن خونمون قطع بود
و همین امروز وصل شد به همین خاطر یک ماه تمام نبودم امید وارم منو ببخشید . از این که در نبودنم به وبلاگم سر میزدید و وبلاگم رو تنها نگذاشتید بی نهایت تشکر می کنم از شما ، مرسی . وبلاگ شما هم خیلی زیبا شده و مثل
همیشه میگم حرف اول رو بین تمام وبلاگ ها میزنه . راستی بلاخره آپ کردم
خیلی دوست دارم دوباره مثل قبلا به وبلاگم سر بزنید منتظر هنوز سبز شما هستم . کوچیک شما داداش محسن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد