پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

آخرین معشوق...

 

parvane.jpg

 

با من بیا به وسعت دانه
 با من بیا به خلوت شبنم
با تو شب از کنار من آرام می رود
مثل عبور قطره ی باران
 از شیشه های گرم اتاقم ....

 

 

 

 

buye nastaran.jpg

 

 

 

با من بگو ازعشق ای آخرین معشوق

که برای رسوایی دنبال بهونم

با بوسه ای آروم خوابم رو دزدیدی

تو شدی تعبیر یه رویای شبونم

من تونگاه تو دنیامو می بینم

فردای شیرینم ای نازنین من

چشمای تو افسانه نیست

که تموم خوابو خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد

که همیشه فکر محالم بود

شبهای تنهایی همرنگ گیسوته

آغوشتو وا کن بانوی مهتابی

دلواپسی هامو با خنده ای کمکن

که تویی پایان تردید و بی تابی

چشمای تو افسانه نیست

که تموم خوابو خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد

که همیشه فکر محالم بود

 

دوستت دارم وحید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد