پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

 

نمی دانم از تو
من اما
 کلافه از تهی
 از تنهایی
 تصمیم های عاقلانه در آیینه سنگ می شوند
 و من هزار تکه
تا بتابانند خورشیدهای علاقه را
 در زوایای بسته ی شب های بی چراغ
 در شب های سرگردانی
 شب های رهگذرانی با پای تاول آجین شان
 به دنبال کفش هایی کرخت مانده بر دست هاشان
نمی دانم از تو
 من اما
 کلافه در تهی
 در تنهایی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیانت شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ب.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

آتنا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم روشنک عزیز سلام
خیلی زیبا بود
امیدوارم موفق باشی
به من سر بزن
سبز باشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد