پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

 

 

تنها هستم

میدانم که نمیدانی که هر روز به تو و به خاطراتم فکر میکنم

سفر را آغاز کرده ام که بر گشتی در آن نیست

باورم کن تا تن به شب نبازم

تا بتوانم به راحتی با زندگی بسازم

اما کاش میشد  زندگی را ساخت  نه آن که با آن ساخت

برایم دعا کن تا برگشتی در پیش رو باشد

جاده در روبرویم قرار گرفته و توشه ای نیست که با خود ببرم

اما چه کنم که دل را به دریا زده ام

                          و تنها درختان و بو ته ها هستن که از من عبور میکنند

                                                                                                      و خط خیابان مرا همراهی میکند  

                                                                گویند در دور دست شهریست

                                                       باید دل را به دریا زد

                                                       اما باز در انتظار بمان

                                                      شاید بیایم

                                                       دستانم را بگیر

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.nsan.blogsky.com

با سلام
وبلاگ واقعا جالبی داری
به من هم اگه دوست داشتی سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد