پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

 

 

 

 

همیشه خسته از روزای برفی

 عشق پریشون شده دو حرفی

 گفته بودم اگه دلت گرفته است

 کنج دلم جا واسه دلت هست

 شاید دلت خواست و پاهات نیومد

یا شایدم دلت باهات نیومد

 هر چی که بود بذار که گفته باشم

 هر جا که هست دلت  منم باهاشم

عشقت گذشته ازباد دشت پر از گلایر

 گمشده دو حرفی خسته روز برفی

گفته باشم هنوزم    اگه دلت گرفته است

بیا که کنج قلبم جا واسه دلت هست

حالا که تقویم من زمستوناش زیاده

  توکوچه های سردش همیشه برف وباده

باید بیای ببینم بهار خنده هاتو 

   بیا بذار تموم شه روزای برفی باتو

رنگ غمو به شور شادم زده

  دشت پر از گلایر غم زده

 دلم می خواد خودت بیای ببینی  

 نبض منو قلب تو با هم زده

  عشقت گذشته ازباد دشت پر از گلایر

 گمشده دو حرفی خسته روز برفی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد