پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

دلتنگ...

 

 

 

 

 

 

دلتنگ نگات

 

  اسیره خندهاتم 

 

  می دونم که میدونی عمریه غرق هواتم

 

من لبریز عشقم

 

 پرم از تو رو خواستن

 

 کاش بدونی من دیونه سادگیاتم

 

مثل پروانه ها دورت می گردم

 

بذار دستاتو توی دستای سردم

 

من صداقتو با تو شناختم

 

عشق تو رو بردمو دل خودم رو باختم

 

عشق تو رو بردمو دل خودم رو باختم

 

هر جا که می رم مهربونی هات پیش رومه

 

کاش باور کنی که بودن تو آبرومه

 

روز و شب می یان میرن تو نیستی توی خونه

 

دیگه نفس کشیدنم بی عشق تو حرومه

 

حرومه حرومه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد