پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

پروانه ای در دفتر خاطرات

من سکوت کردم کسی نپرسید چرا؟میدانم زمان فریاد چند ثانیه دیگر است...

بی تعارف...

 

تا به حال فکر کردیم  چند بار فرصت گفتن "دوستت دارم " رو از دست داده ایم  و یک عمر برای گم شدن در لحظه های دوست داشتن ها تاسف خورده ایم؟آخرین بار چه زمانی دوستت دارم رو به زبون آوردیم ...می دونی ما همه دوست داریم عاشق باشیم اما هرگز عشق رو نمی آموزیم بلکه فقط خودمونو با اون سرگرم می کنیم ...عشق آموختنیه و برای آموختنش باید در اون زندگی کنیم

ما عاشق دوست داشتنیم ولی از دوست داشتن همدیگه فرار می کنیم ...از ابراز احساساتمون می ترسیم و هیچ وقت به هم عاشق بودنو یاد نمی دیم ....نفرت رو به آسونی به زبون می یاریم ام دوستت دارم رو با سختی ...

بدون آگاهی از عشق پا به این دنیا می ذاریمو همون جوری هم ذنیا رو ترک می کنیم و بعضی وقتا بیشتر عمر خودمونو در انتظار عشقی سپری می کنیم اساطیری که هیچ پیامی واسه دیگران نداره...

ما می تونیم عشق رو با یک نامه ...با یک کتاب ویا یک هدیه کوچک آغاز کنیم .ما باید این را درک کنیم که لحظاتی که کسی به محبت ما نیاز داردو ما آن را برآورده نمی کنیم هرگز برنمی گردند هرگز

هیچ جمله ای نیرومندتر از دوستت دارم نیست و ما هر روز برای گفتن این جمله دچار مشکل هستیم در حالی که همه ما به حمایت آنهایی که دوستشان داریم نیازمندیم

برای آزمودن عشقمون کافیه به چند تا پرسش تو ذهنمون جواب بدیم ....آیا امروز کسی از همراه بودن با من خوشحال شده است؟آیا به کسی کمک کرده ام که احساس شاذی کند یا دست کم لبخند بزند؟ آیا دیگران رو به خاطر کامل نبودنشون بخشیدم ؟ آیا خودمو بخشیدم؟و....

عشق بزرگترین دارایی انسانه و هنگامی که فرصتی برای دوست داشتن فرا می رسه باید از اون استفاده کنیم

با این وجود همه ما فقط زمانی به هم گل می دیم که بیماریم و نمی تونیم از اون لذت ببریم ...ویا سالگرد ازدواج و تولد و....

اما ما می تونیم به کسی که دوستش داریم هذیه ای از سر دوست داشتن بدیم شاخه گلی بدون بهانه تنها به یادبود عشق و محبت در زمان اکنون و این کاری است که اغلب ما فراموش کردیم و در انتظار فرصتی هستیم که آن هم با یک حاذثه از دست می رود

امروز ما ها به جای گفتن دوستت دارم و عشق ورزیدن به سوی خراب کردن ارتباط هامون هستیم که نیازمند یک باسازی ذر جهت اعتبار بخشیذن به عشق و ساختن زبان تازه ای برای گفتن دوستت دارم هاست ...بهتر نیست بذاریم دیگران بدونن که قدرشونو می دونیم و از بودن در کنارشون احساس غرور می کنیم ...بذاریم بدون هیچ تصویر از پیش ساخته ای روبه روی هم بشینیم  به هم گوش بدیم و از احساسمون برای هم بگیم...

فکر کنم همه ما یه حرفایی واسه هم داریم که هیچ وقت برای هم نگفتیم ...از همین حالا شروع کن ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر نیمه شب جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:05 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com

سلام .
درسته همیشه افسوس روزهایی رو می خوریم که می تونستیم اونچه رو که در دلمون هست به زبان بیاریم اما ...
گفتن این جمله کوتاه خیلی لذت بخشه و می تونه دلهای زیادی رو به هم نزدیک کنه . ولی باید یه چیز رو به خاطر داشته باشیم که این جمله با ارزش رو خیلی و همه جا بکار نبریم تا ارزش و بهای این جمله کوتاه هم حفظ بشه و همیشه موضوع تازه ای باشه واسه همه اونهایی که عاشق هستن .
موفق باشی
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد